Forum Index

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
KYSY! Vastaan (mielelläni)
Goto page 1, 2, 3  Next

Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Muu meininki
View previous topic :: View next topic  
Author Message
E-40

PostPosted: Sun May 13, 2012 15:02 pm    Post subject: KYSY! Vastaan (mielelläni) Reply with quote

Nonii eli oon täl hetkel lataamon kirjoil. Nyt mutsin luo skriivailen tätä sain vapaapäivän. Jee!

Eli kysykää ihan mitä vaan mieleen tulee koskien tätä Jumala-asiaa ja tehtävääni. Laitan tän tänne Tku10, koska en parempaa paikkaa keksi ja tääl on asiallista porukkaa.

Toivon mahdollisimman paljon kysymyksiä, vastaan jokaiseen ja kerron heti jos alkaa menee liian henkilökohtaseks. Eli älkää pelätkö kysyy ihan mitä vaan, en ota itseeni, tai yritän olla ottamatta parhaani mukaan.

Ja jos joku lääkäreistäni tai hoitajistani lukee tätä topicia, ni toivon, et ymmärrätte tän olevan tärkeää myös hoitoni kannalta. Haluan kyseenalaistaa itseni. Tarkoitukseni ei ole enää paasata mitään kellekkään vaan auttaa itseäni ja muita, ymmärtämään mistä helvetistä tässä on ees kyse. Mä oon melkeen yhtä pihalla ku kanssaihmiseni. Ja oon sitä mieltä, että tä ei oo vaan mun tehtävä vaan tarkotettu kaikille, ketkä täs ympärillä nyt pyörii ja ehkä koko Suomelle tai koko maailmalle.

Otetaa yhes selvää mikä mun pääs viiraa, jos viiraa ja, et mikä se Jumala on miehiään!!! Question

Sana vapaa. Kiitoysh. Smile

edit. ja kaikenmukanen (asiallinen) keskustelu tässä topicissa aiheeseen liittyen on mielestäni ainoastaan suotavaa. Ja pahoittelen aikaisempaa karmeeta nettikäytöstäni, en oikeesti osannut muutakaan.

Last edited by E-40 on Sun May 13, 2012 16:11 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
E-40

PostPosted: Sun May 13, 2012 16:03 pm    Post subject: Reply with quote

Ja ennen kuin kukaan kerkeää.

Myönnän faktan, että päihteet sekä naiset ovat sekoittaneet pääni. Ne eivät tähän asiaan mielestäni liity ja niistä spekuloiminen aiheuttaisi vaan enemmän päänvaivaa. Tä ei oo mitään Seiska-matskua.
Kieltäydyn vastaamasta kahta em. aihetta koskeviin kysymyksiin omista henkkoht. syistäni.

Frendeil avaudun jos avaudun ja toivon, ettei kukaan levitä mitään katuhuhua. Vaikka tiedän tälläistä jo liikkuvan. Se annettakoon anteeksi. Olen myös kieltäytynyt kusemasta purkkiin, koska mielestäni esim. kannabiksen tähän mukaan vetäminen toisi itselleni ja muille kannabiksen käyttäjille lisää päänvaivaa. Kyse ei ole mistään pajapsykoosista. "Normi-psykoosia" en poissulje. Vaikka olen varma, etten ole psykoosissa tällä hetkellä. Näinhän kaikki psykoosipotilaat aina väittävät, niin minäkin. Taudinkuvaukseni on siis psykoosi. Syön vaivoihini psykoosi lääkettä 10mg joka ilta. Se terävöittää mieltäni ja tunnen oloni virkeämmäksi, mitä ennen kuin lataamoon jouduin. Tätä en kiellä. En myöskään kiellä omaavani tiettyjä psykoosin oireita, jotka hoitamalla pois lähtevät, jos lähtevät.
Back to top
E-40

PostPosted: Sun May 13, 2012 16:28 pm    Post subject: Reply with quote

Ja tiedostan monen ihmisen ajattelevan, että katotaan sitte tarkemmin ku se Jeeppi sieltä takas tulee. Kyllä tä tehtävä sen päästä pois lähtee.

Avatkaa silmänne!

HERÄTKÄÄ SAATANA!

Mitä jos en tulekkaan tuolta pois, ennen ku tä juttu "selviää". Siis ennen kuin olette esittäneet tarpeeksi kysymyksiä, kyseenalaistaakseni minun sekä lääkärini motiivit, tullaksemme oikeaan lopputulokseen.

Asian poissulkeminen tarkoittaa samaa kuin, että "Jeeppi on hullu".
Jos joku sanoo, että olen psykoosissa se tarkoittaa samaa kuin "Jeeppi on hullu."

Näin asiat otan. Pitäkää se mielessä.
Tässä ei oo nyt enää kyse pelkästään, mitä mun päässä liikkuu vaan yhtälailla mitä teidän päässä liikkuu. Mitä enemmän kelaat, että kyl se siit, sitä enemmän tahdot sulkea silmäsi todellisuudelta. (Tai faktalta, että olen oikeasti aivan v**un sekaisin, etkä halua auttaa tilannetta eteenpäin.)

Nyt olen kertonut miten voitte auttaa. Jos mielestänne mun pitäminen jossain helvetin kolkossa komerossa, jossain hullujen keskellä mielisairaalassa on hyvä vaihtoehto kyseenalaistamisen rinnalla ni ime paskaa. Olet juntti. Ole juntti. Ole hyvä.
Back to top
E-40

PostPosted: Sun May 13, 2012 16:34 pm    Post subject: Reply with quote

^^ Vaikka esitän joitan asioita "kiihtyneessä muodossa", tämä ei tarkoita, että olisin oikeasti kiihtynyt tai vihainen. Mitä itse tekisitte, jos tuntisitte olevanne ilman pätevää syytä hoitovirheen takia lataamossa. Siellä on tylsää.
Nytkin hymyilen tätä kirjoittaessani. Osaan sen taidon. Älkää takertuko liikaa asian esittämistapaan. Jotkut asiat vaan täytyy laukoa päin naamaa, että menee jengin kaaliin. Piste.
Back to top
E-40

PostPosted: Sun May 13, 2012 16:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ja taas, ennen kuin kukaan kerkeää. Kyllä. Pelkään.
Olen tehnyt niin suurelle voimalle lupauksen, että pelkään, mitä tapahtuu, jos jätän tätä tehtävääni toteuttamatta.
Ehkä periksi antaminen olisi ratkaisu kaikkeen.
Tämä topic on osa periksi antamista.
Luovuttamista.
Antautumista sille mikä vallitsee tällä hetkellä.

Jumalan pelko
Sekä rakkaus
Hyväksyminen
Intuitio
Back to top
E-40

PostPosted: Sun May 13, 2012 16:44 pm    Post subject: Reply with quote

Miksi juuri minä?
Oikea vastaus on: En tiedä.
Ainoastaan Jumala tähän voi vastata.
Olen kyllä laatinut listan ominaisuuksista, joita pidän vahvasti osana minua.
Ominaisuuksista, jotka ovat ehkä Jumalan valintaan vaikuttaneet.
Nämä voin tänne kirjata ja lupaan ottaa pyynnöistä aina valitun lauseen listasta pois.
Oikea vastaus on edelleen, en tiedä.

Aloitan lauseella: Olen jalo ja rehellinen mies.
Back to top
E-40

PostPosted: Sun May 13, 2012 17:05 pm    Post subject: Reply with quote

Miten / Missä muodossa yms. Jumala minulle tässä muotojen maailmassa, jonka voimme aistein havaita ilmestyi?
Lupasin etten kerro.
Tämän paljastaminen aiheuttaisi vain lisää spekulointia.
Älkää edes kysykö.
Olen kykenemätön kertomaan. Ajatus katkeaa, kun edes yritän asiaa päässäni ajatella.
Back to top
E-40

PostPosted: Sun May 13, 2012 17:06 pm    Post subject: Reply with quote

Mistä tiedän, että se oli Jumala?
En tiedä.
Back to top
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Muu meininki All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum