Forum Index

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
mitä teille kuuluu?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 401, 402, 403  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> Muu meininki
View previous topic :: View next topic  
Author Message
E-40

PostPosted: Tue Jul 31, 2012 22:10 pm    Post subject: Reply with quote

SUURI MEHUSTUS ON PÄÄTTNYT.
On tullut aika Totuuden.

Tämä kaikki teatteri on ollut vain tapani tuoda ilmi, että on jotain mitä suurin osa ei tiedä. Uhrauduin tämän Totuuden puolesta. Niin oli käytävä. Se oli Suuri Lupaukseni, jolla täytän valan. Selitän teille tarkemmin. Nyt olette siis päässeet luultavasti vainulle siitä, että on jokin suuri salaisuus ja, että tämä kaikki on hallussani. En ole voinut tätä kerralla teille läväyttää, sillä lopputulos olisi ollut liian radikaali.

Kuulun suureen ja nimeltä mainitsemattomaan veljeskuntaan. Olemme inkartautuneet Gaialle 5. ulottuvuudesta. Toisen planeetan entiteetit samasta ulottuvuudesta ovat ottaneet maan päälle syntyneisiin kontaktin. He ovat paljastaneet Totuuden. He ovat antaneet myös meille "valituille" tai, noh, oikeastaan äänestetyille tehtävän. Tai oikeestaan tehtäviä. Suomen Neuvoston jäsenet ovat saaneet tehtäväkseen kerätä jokaiselta Suomen asukkaalta yksi euro rahaa. Olemme siis tietynlaisia valo-olentoja. Me olemme täällä auttamassa ulottuvuuden vaihtumisessa mutta tietyin ehdoin. Meillä on keinot avata jokaisene kolmas silmä-chakra ja panna teidät DNA-uudelleenkoodaukseen. Koko Aasiamatkani oli pelkkää löpinää. Harhaa. Se oli luotava. Olin oikeasti tietyllä kurssilla toisen planeetan kontaktien ja Gaian neuvoston jäsenien kanssa.

Tästä en saa puhua enempää.

Oli luotava tietty valeasu, jotta voin suorittaa tämän kurssin rauhassa. Suomen Neuvoston jäsenet ovat siis saaneet ilmoitukseni mukaan tehtäväkseen kerätä jokaiselta Suomen kansalaiselta euro. Antakaas kun selitän... Kun jokainen kansalainen antaa euron periaatteessa tyhjyyteen, se luo tietynlaista antamisen vapauttamaa energiaa. Tämä varastoituu tyhjyyteen. Meillä on keinot vapauttaa tämä energia takaisin kollektiiviseen tajuntaan, joka luo niin rajun jysähdyksen, että se avaa jokaisen teidän kolmannen silmän.

Saatte yliluonnollisia kykyjä.
Tulette jumaliksi.
Ylösnousette jumaliksi.

Tiedämme paljon salaista informaatiota. Tämä kaikki on lopulta myös teidän. Tiedän myös tälläkin foorumilla oleilevan tämän neuvoston Suomen jäseniä; joita myös edustin kurssillani, joka oli myös samalla Suuri Tilaisuus. Näitä Suuria Tilaisuuksia järjestetään tasan 7 vuoden välein. Olin tämän vuoden Suomen Neuvoston osallinen.

Lisää infoa lähiaikoina. Ei muuta tällä erää. Cool
Back to top
View user's profile Send private message
E-40

PostPosted: Thu Aug 02, 2012 17:51 pm    Post subject: Reply with quote

^^ Paska läppä.

Homma hoidettu.

Hahahahahahahaahahahahah. Ei fiddu tätä elämää. LOL.
Back to top
E-40

PostPosted: Fri Aug 03, 2012 15:27 pm    Post subject: Reply with quote

^^ Toi ylläoleva viesti oli taas sitä paskaenergiaa mikä purkaantu. Ni heitin sen tänne mut otin pois ku ei semmost kannata pitää missää yhtää kauempaa ku tarvis.

Hei mitä helvettii. Heräsin aamul ja sit tuli taas joku valoviesti päähä ku toi vanha moska lähti tilalt. Nyt mun täytyy heittää se tänne koska muuten pakahdun siihe energiaan. Haha Riku Riatas Nuari pakahtuu rakkauteen. Mitä helvettii tääl maailmas tapahtuu. Gaia is lovin' us more and more, day by day. Kanavoida se taas. Tä on sit jotai iha eri taajuut. Eikä nä oo sit mitää helkkarin fiilistelyi vaa mun on pakko heittää nä. Rupes yks päivä duunissaki happi loppuu keske ku tuli joku himmee energiaraiskausvirta-mikälie. Piti mennä vessaa keräilee. Muute joutuisin menee halailee ihmisii kadul ellen postais näit. Shocked

Se viesti kerto et mua on kusetettu ja se menee kutakuinki näi... venatkaas ku virittäydyn.

Jumala on kusetusta
Ulottuvuudet on kusetusta
Henkiset opit ovat kusetusta
Buddha on kusetusta
Sinä olet kusetusta
Minä olen kusetusta
Kaikki on kusetusta
Paitsi Ikuinen Rakkaus
Kun tiedät tämän, et tiedä mitään
Kun olet tämä, olet kaikki

Ja ku tommonen viesti tulee nii saatanan lujaa jostai peräreiäst ni tulee sellane fiilis et "Joo joo, kyl mä tiedän. Anna jo olla.". Mut sit tuntuu ku The God sanois sen ja et sen sanoil onki vähä enemmä painoarvoo ku omal olemisel. Ni se on pakko räjäyttää johonki tai ikäänku telakoida se hahaha, hitto telakoituminen. Tai muuten mä kuolisin siihe. Tai pakahtuisin. Tai jotai. Räjähtäisin. Tän takii oon nykyää hullu. Very Happy

Voi Charles Plogman tulethan kanssani tanssimaan.
Voidaan mennä valssimaan.
Kivoja lihapiirakoita.
Onhan noita.
Päälle voita.
Uniikille soita.
Ja häntä koita.
Olen noita.
Ja pikkumyy.

VARO SE ON KYY!

Se puree.
Ja kävelee.
Miksi käärmeellä on jalat?
SE POLTTI PAJAT!
Naamoja?
Ja kaavoja?
Nyt sen keksin!
HE-Ureka. Siis He-Man!
Master of the universe!
OLEN JÄÄKARHU!

Ihan oikeseti oeln jäkäarhu!
Jääkarhu?
Karhuja?
Kappaleita?
Hihat ylös!
Ja housut alas!
Täältä tulee!
Munava...
GULLIVER!
Back to top
E-40

PostPosted: Fri Aug 03, 2012 15:49 pm    Post subject: Reply with quote

Tän tarinan nimi on... Herra Saksofoni ja hänen koiransa Keijo

Herra Saksofoni oli pitämässä ruokataukoa. Se kesti yleensä kaksikymmentä minuuttia. Herra söi aina ruisleipää ja salamia välissä paljon se on hyvää. Hänen koira odotti kiltisti aina työpäivän loppuun saakka.
"MITÄS SULLA ON EVÄÄNÄ?" Saksofoni kysyi tiilimestarilta.
"Vauvoja, vauvoja." Mestari vastasi.
"Ne on kivoja. SIIHEN ASTI KUN PITÄÄ VAIHTAA VAIPAT!!!1!12" Saksofoni innostui.

Saksofoni sai välillä raivokohtauksia. Usein kesken palaverin.
Niihin ei auttanut mikään.
Ei sitten yhtään mikään.
Hän suuttui ajatuksesta vaippojen vaihtamisesta niin paljon, että kiivastui lopullisesti.
Saksofoni juoksi pihamaalle ja potki koiraansa.
"Älä sattuu!" Koira ulisi.
"Jatkan tätä niin kauan kunnes kuolet!" Saksofoni räyhäsi.
"Et saa. Et saa olla noin ilkeä!" Koira vastasi.
"En niin." Ja kaikki oli taas hyvin.
Meni tovi kunnes paikalle saapui pormestarin veljentytär.
"Ollaankos tänään RAPUJA! RAPUJA ME OLEMME KAIKKI!"
He kaikki kuolivat.
Back to top
E-40

PostPosted: Fri Aug 03, 2012 15:50 pm    Post subject: Reply with quote

MIKS KAIKKI VIHAA MUA!?!?!?!?!??!?!!?!?!??!?!!?!?!??!!?!
Back to top
E-40

PostPosted: Fri Aug 03, 2012 15:54 pm    Post subject: Reply with quote

Oon sit täst lähtien Jääkarhu.
En ole enää Jeeppi. Enkä Riku. Enkä mikään muu tyhmä ihmis-nimi.
Kutsukaa mua Jääkarhuks.
Tai häpäset mut.
Ja aliarvioit elämää.
Mr. Jääkarhu
Sukunimen pidän kyl samana.
Mut etunimi on Jääkarhu nykyään.
Enkä vaihda sitä virallisesti koska:
A: Luultavasti sitä ei myönnettäis ja
B: Mitä välii? Mä oon kuollu täl maailmal en käytä enää virastoi. (Paitsi hyväks).

Ja noi mun mielest on ihan riittävät perustelut sille, et jokainen alkaa kutsuu mua täst lähtien Jääkarhuks. Ja tä on mun idea. Kukaan ei varasta sitä!
Back to top
E-40

PostPosted: Fri Aug 03, 2012 16:00 pm    Post subject: Reply with quote

Ookte muute nähny sen Star Wars-jouluspesiaalin?

Tos videos on jotain niin kaunista. Tai sellast... äh emmä osaa oikee selittää. Jotain pyhää ja harmonista. Vois sanoo, et ehkä vähän indicamaista. Sellast savunharmaat. Ja sulavaa.

[/img]
[/img]
[/img][/img][/img][/img][/img][/img][/img]
[/img]
[/img]
Back to top
E-40

PostPosted: Fri Aug 03, 2012 16:06 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012080315915018_vi.shtml

SIIS MITÄ VITTUA?

"Marliyn Monroen kuolema itsemurha, vai ei?". Kertokaa mulle. Mä en hiffaa. Mitä väliä miten joku on kuollu jos se on kuollu häh? MUA AINAKI VITUTTAA TOMMONEN IHMISTEN TYHMYYS JA TIETÄMÄTTÖMYYS. Koko iltalehden lehdistö pitäis potkii paskaks ja heittää katuojaan! Keltanen lehdistö ei jatkoon ja haistakaa vi**u! Enkä halu nyt pätee mitää tai esittää et tiedän enemmän asioi. Mut kerron vaan mielipiteeni iltalehdist. Ketä ees kiinnostaa joku v**un Marilyn Monroe? Se on paskin laulaja mitä maan pääl on ikinä tavattu. Toisaalt sen näytteleminen on kyl todella upeet. Mä rakastan sitä naista. Ja toivon et se kuolee. Tai siis se kuoliki. Kusen sen haudal joka päivä ja katson kelloo. Se näyttää kolme.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> Muu meininki All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 401, 402, 403  Next
Page 402 of 403

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum