Forum Index

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
mitä teille kuuluu?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 400, 401, 402, 403  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> Muu meininki
View previous topic :: View next topic  
Author Message
E-40

PostPosted: Sat Jul 28, 2012 14:05 pm    Post subject: Reply with quote

KIILA 59 % wrote:

^^ Haha raju sarjis Kriisi. Hmm muistuttaa mua kummasti jostai. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Heiska-Setä
Hardcore User

PostPosted: Sat Jul 28, 2012 21:37 pm    Post subject: Reply with quote

tupakkapizzahaisee.
E-40

PostPosted: Mon Jul 30, 2012 17:21 pm    Post subject: Reply with quote

MINÄ OLLA HÄMMENTYT.
Missä oikke ollenka?
Mikamika tama paikka on?
Joku paino reset-nappii
Kävinki vaa puoltehol
Nyt alkaa raksuttaa
Jotku pyörät alkaa pyöriiiiiiiiiiiiiii-hiiiiiii

Palaillaa ku opin kävelee.
Pitää täs vähä kummastella eka. Smile
Öhh.. Öööhhh. Hmm. Pruu. Präpräp. Ööhhhhöö. Shocked
Sfäärist laskeutumine. Mut johoki muual.

Pahottelut hämmennyksest ja öykkäröinnist tos hahaha ja sit kans ei pahottelui mistää. Very Happy
Ja kiitosh ystävil. HELLOVATRIP.

Back to top
E-40

PostPosted: Mon Jul 30, 2012 17:47 pm    Post subject: Reply with quote

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKE! Siis tä ulottuvuus on joku ihan mauton paikka. Ei saakeli.

Kävin äsken tos pihal röökil ni ei helvetti. Mä sain siirrettyy mielen voimal kivenmurikkaa. Vippasin sen johonki tienvartee. Sit joku helvetin tukari katto tos pihal ja rupes ulisee jotain mul. Mä vedin telekinesial sen housut alas. Oke. Se äijä rupes osottelee ja huus jotai et "Paholainen! Paholainen!" Ja soitti kytät. Imuttelin siin röökii kaikes rauhas. Sit sielt kurvas melkee heti, ehkä arviolt parin minsan pääst (Täs ulottuvuudes ei tarvita kelloi. En siis tiedä tarkkaa aikaa.). No paskalakit alko siin sit härkkimää jotai. Aattelin irtaantuu ruumiist. Koko mun vartalo lätsähti siihe kadunvartee velttona ja olin periaattees niinku haamuna. Kattelin tätä maailmaa aineettomast maailmast. Poliisit läpsi mun ruumist ja koitti saada hereil.

Aloin kummittelee.

Se naiskyttä pasko housuus ja se toinen poliisi juoksi johonki pois. Täs kohtaa menin takas kehoon. Paska siin vieres haisi ku se ämmä keräili itteää. Nousin pystyy ja tulin tähä koneel.

Muutenki. Ni huomasin et tuol pyöräkellaris on ektoplasmaa. Sitä ei voi havaita 3D maailmas mut 4D maailmas voi. Mul on nykyää myös henkiolento kaverina. Sen nimi on Al Fon Cornelius. Välil pelataa pasianssii ja se kertoo viisait neuvoi. Kute esim. se Katarina-jokilaivan uppoominen. Se ei ollu mikää vahinko. Se oli täysin tarkotuksel tehty. En muista mikä salaseura mut ei vissii Illut ainakaa.

PARADISE IS HERE!

Ainiin. Kanavoisin tänään muuten tota Arkkienkeli Gabrielii. Se lähetti mun läpi tän viestin. Kanavointi on siis semmost kontaktii vähän niinku henkimaailmaan tai jotain. Siel on niit henkii ja ne lähettää viestei kaikil halukkail. Mut siin on vaan pari ehtoo. Täytyy osata ensinnäkin
A: Tyhjentää mieli. Koska jos mieli puhuu ni ei kuule oikeet puhet. Eli hiljasuut
B: Täytyy olla pajareis. Tä ei oo mikään virallinen sääntö mut oon huomannu et kunnon mörködänkit helpottaa tätä kanavointihommaa.
C: Sun pitää tietää Totuus.
D: Sul pitää olla vähintään yks paranormaali kyky.
Nä ehdot on siks et nä henkiolennot tietää ketkä on oikeesti Rakkauden asial ja ketkä tavottelee vaan omaa etuu. Nä viestit on siis kaikil eikä näist kuulu ottaa propsei sen ketä kanavoi ku se ei oo tarkotus. Nä viestit juhlistaa Totuutta! Nyt alhaal siis se minkä mä välitin Gabrielilt.

On tullut aika
Maapallon viimeiset päivät lähestyvät
Ala harjoitella levitointia ja telepatiaa
Muista rakastaa ja kuunnella sydämesi ääntä
Kohta voit tuhota vaikka pohjoisnavan sydänjuurichakrasi energoilla
Tasapainoita chakrat joka ilta
20.00-22.00 on paras mediotointi hetki
Älä anna pimeyden voimien estää sinua suorittamasta suuren valosoturin tehtävää ja tuo valoa tälle koko pallolle
Pahat demonit ovat lähestymässä maapalloa
Lucifer on saapumassa
Ainoastaan suuri määrä valoenergiaa voi voittaa tämän
Yhdistäkää voimanne suuret Jedi-Ritarit!
Valmistautukaa viimeiseen taisteluun!
Hetki on tullut!

^^ Tommost siis Arkkienkeli Gabriel lähetti mul. En tiiä miten tota kannattaa tulkita mut jotain pimeit voimii tänne on iskemäs. Oon ite täysin valmistautunu ja treenaanki mun valokehoo joka päivä ja oon alkanu syömään pelkkii juureksii ja porkkanamehuu. Ne kuulemma edistää valon määrää kehos. KYL ME VOITETAA! MÄ TIEDÄN SEN!
Back to top
E-40

PostPosted: Mon Jul 30, 2012 18:42 pm    Post subject: Reply with quote

BTW? Oonk mä kertonu jo siit ku näin Locknessin hirviön?

Se tapahtu vuonna 96. Olin sillon vielä nuori poika. Oltii Skoteis parin frendin kaa. Ja jonkun niitten täti oli messis myös. Mut se vaan dokaili hotellihuonees ja me päästii jonkun sen frendin kaa järvel. No seilattii sii sit aikamme... ja tota. Tota noi. Alko tulee himmeit kuplii vedest. Ne vähän suureni ja suureni kokoajan. Sit hirvee syöksy suroaa siihe venee eteen. Lensi varmaa gallona vettä meidän niskaan. Se on muuten aika iso järvi. Tä hirviö nosti päätä ja piti semmost "nuh nuh"-ääntä. Se tarkkaili meit. Me tarkkailtiin sitä.

Tuli syvä hiljaisuus.

Se vaan jatkui.
Ja jatkui ja jatkui
Jatkui
jatkui
jatkui

Kunnes tilanne oli ohi.
Soudettiin takas rantaan ja miettii et tost ois saanu hyvän paistin.
Touko oli himmee lihafriikki noihin aikoihin. Ja Jouhis myös. Lyhennetty nimest Joukahainen. Mut Touko alko parkuu ku ei saatu siit saalist. Ei fiddu. Oltii nuorii kollei mut saatii pokattuu jotku eukot messii. Haha pari skottivosuu. NE VETI HUOLEL JOTAI VISKII NAAMARII! Tä kaikki pääty siihen ku lennettiin takas Suomeen ja se jonku täti ku oli messis laattas konees. Enkä mä nyt väitä et tätä tarvii uskoo. En oo hirveest täst kellekkää puhunu ku oon pelänny Illui ja Vapaamuurarei ja niit jotai sukuseuroi. Nä paljatukset on niin isoja ettei ihmisten pää välttämät kestä jos ne kerrottais suoraan päin naamaa. Voisin myös kertoo mielelläni mm. jeteistä, vallihauta-anakondasta (Jonka näin ekaa kertaa ku oltiin Niili-joen varrel. Ekoi mun reissui pois Euroopast...), Voodoosta ja sit mun kummisetä on kunnostanu Bob Dylanin vanhaa kämppää jossai...

Mut aika ei oo vielä, aika ei oo vielä. Mä pidän teit niin kauan pimennyksen ja harhan verhossa, kunnes ootte valmiit. Muutama valttikortti hihassa. Wink

Ja tä ei oo tosiaan mikään läppä.
Back to top
E-40

PostPosted: Mon Jul 30, 2012 18:49 pm    Post subject: Reply with quote

Äh ei täkää oo enää nii hauskaa...
Kummallista. Pitää koittaa kehittää jotai.
Back to top
I´m You

PostPosted: Mon Jul 30, 2012 18:56 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
There is a river flowing now very fast.
It is so great and swift that there are those who will be afraid.
They will try to hold on to the shore.
They will feel they are being torn apart, and they will suffer greatly.

Know the river has its destination.
The elders say we must let go of the shore,
push off into the middle of the river, keep our eyes open, and our heads above the water.
See who is in there with you and celebrate.

At this time in history, we are to take nothing personally.
Least of all, ourselves.
For the moment that we do, our spiritual growth and journey comes to a halt.

The time of the lone wolf is over.
Gather yourselves!

Banish the word struggle from your attitude and your vocabulary.

All that we do now must be done in a sacred manner and in celebration.

We are the ones we've been waiting for.

—The Elders Oraibi
Arizona Hopi Nation

To nobody else...
Back to top
E-40

PostPosted: Mon Jul 30, 2012 19:43 pm    Post subject: Reply with quote

Olemme Voodoo People, Magic People.

Hahahaha. Jostai ulottuvuuksii siirtymisest jauhamine o vähä ku joku teinikakru alkais jauhaa et sil kasvaa pallikarvat. "Jee! Ensimmäinen perskarvani! Tästä on pakko kertoa kaikille. Oho minun hiki on ruvennut haisemaan." Case closed. Noloo. Miksei mul koulus opetettu tämmösii? Ois menny pal smuutimmi. Emmä mistää helvetin valoist sun muist ihme jutuist tienny.

Hate to be goddamn example. Sad Evil or Very Mad

Now please don't bother me with this shit nomore ok?
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> Muu meininki All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 400, 401, 402, 403  Next
Page 401 of 403

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum