Forum Index

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Riku Rietas - Rituaali (lataa kirja)

Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Muu meininki
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kirja

PostPosted: Tue Jul 22, 2014 10:26 am    Post subject: Riku Rietas - Rituaali (lataa kirja) Reply with quote

YO manes! Täs Riku Rietas. Ja haluan nyt jakaa teille jotain. Eli kirjotin kirjan vuonna 2012 Pohjois-Thaimaas ja se valmistu jossain 2-3 viikossa. Iski inspis ja se piti ulostaa jotenkin. Nyt kirja on täällä ja kaikkien luettavissa.

Kirja kertoo ratakonna-sekakäyttäjä-suomigangstan ulkomaan häröilystä ja sisältää seksiä sekä huumeita mutta myös syvempää pohdiskelua ja yleistä ulkomaan meininkien kuvailua. Kirja on lyhyt ja pidän sitä helppolukuisena, eli paatuineimmankin sekistelijän pitäis pystyä lukee toi alusta loppuun. Tosin, en oo lukenut kirjaa läpi kertaakaan (kerran nopeesti koitin korjailla jotain Ä- ja Ö-kirjaimia kun thaikkukoneella kirjoitettu), joten kirotusvihreitä löytty ja en tiedä yhtään onks tä kirja ihan tyhjä arpa-paskakasa-hylkiö vai saako joku jotain irti. Mut yrittänyttä ei laiteta eli siin teil mun kirja. Laukeen lahkeeseen jos saan yhdenkin palautteen tästä kirjasta, koska silloin joku on jaksanut vaivautua tsekkaa tän. Ja se on aina kiva jos joku jaksaa omia teoksia tsekkailla! Very Happy Very Happy

Arvostan ja olen todella kiitollinen jos joku jaksaa tän oikeasti lukea ja antaa jotain palautetta mulle, kun en yhtään tiedä mitä tolta teokselta odottaa. Mut kai tost joku jotain voi saada irti. Oho sanoinki tän jo. Mut valvottu yö takana joten saan toistaa.

Tässä alla teille linkki:
https://www.sendspace.com/file/fq47qp

Hyvät kesät teille toverit!

PS. Riku Rietas - Paskasielu albumi on Hestenssin hyvissä käsissä miksauksessa joten se ilmestyy tässä näin joku kaunis päivä. Julkaisen senkin ilmaiseksi netissä. Mut kaikki aikanaan, antaa Heiskan tehdä työnsä rauhassa kun miehellä kaikenlaista musahommaa pukkaa!

Ainiin. Ja kirja on sekä word että myös open office tiedostona. Open office siks jos jollain ei ole word niin open officella saa auki noi filut ja se on ilmainen netistä ladattava ohjelma!
Back to top
View user's profile Send private message
KIILA 59 %

PostPosted: Wed Jul 23, 2014 0:21 am    Post subject: Reply with quote

2 osaa kahlattu ja numero 3 edessä. Tunnelma ainakin välittyy.
Kirja

PostPosted: Wed Jul 23, 2014 12:09 pm    Post subject: Reply with quote

Kiitos Kriisi palautteest ja hienoo et oot jaksanu lukea. Smile
Joo vähän raffi ton kirjan ulkoasu on jne. Mut se on kiva kuulla jos tunnelma välittyy...
Back to top
Moonmaiden

PostPosted: Wed Jul 23, 2014 22:53 pm    Post subject: Reply with quote

Olen vasta ensimmäisen osan puolivälissä ja olen jo koukussa. En ole pystynyt keskittymään lukemiseen pitkään aikaan, mutta tässä oli jotain, mikä imaisi mukaansa heti ensimmäisistä lauseista alkaen. Kirjoitan enemmän, kunhan olen lukenut koko kirjan. Yksi asia kuitenkin jäi heti mieleeni. Moni on varmasti eri mieltä tästä kanssani (pitänee luetuttaa tämä muutamilla ystävillä), mutta mielestäni kuvauksesi naisista oli kaunis. Kaikista ei voi pitää ja arvostan rehellisyyttä, mitä tulee Picasso vs. tuherrus -vertaukseen.
Back to top
KIILA 59 %

PostPosted: Fri Jul 25, 2014 15:56 pm    Post subject: Reply with quote

Enemmänkin mielelläni olisi lukenut.

Suosittelen.

Kirja

PostPosted: Sat Jul 26, 2014 14:07 pm    Post subject: Reply with quote

Moonmaiden wrote:
Olen vasta ensimmäisen osan puolivälissä ja olen jo koukussa. En ole pystynyt keskittymään lukemiseen pitkään aikaan, mutta tässä oli jotain, mikä imaisi mukaansa heti ensimmäisistä lauseista alkaen. Kirjoitan enemmän, kunhan olen lukenut koko kirjan. Yksi asia kuitenkin jäi heti mieleeni. Moni on varmasti eri mieltä tästä kanssani (pitänee luetuttaa tämä muutamilla ystävillä), mutta mielestäni kuvauksesi naisista oli kaunis. Kaikista ei voi pitää ja arvostan rehellisyyttä, mitä tulee Picasso vs. tuherrus -vertaukseen.

Kiitti kommentistasi, piristi päivääni! Very Happy Ja mukava kuulla jos kirja kelvannut. Joo ja näinhän se on, et kauneus on katsojan silmässä, eikä siitä varmaan tulis mitään jos kaikki maailman ihmiset vaan pitäis samankaltasista piirteistä muista ihmisistä. Ja toisaalta, mitä syvemmälle kulkee henkistä tietä kohti Lähdettä niin sitä enemmän rumuus häviää ympäröivästä maailmasta ja alkaa vain havainnoida kaiken kauneutta. Rumuuskin voi olla kaunista, sillee karskilla taiteellisella tavalla.

Ja. Ton kirjan yks pointeista on kärjistää asioita ja läväyttää jotain juttuja ihmisten naamalle vaan, et se sais jonkunlaisen reaktion aikaseksi. En pysty samaistamaan itseäni kirjan hahmoon, ainakaan suuressa määrin. Toi koko hahmo ja sen kelailut on pitkälti mustaa parodiaa. Vaikka kirja tositapahtumiin perustuukin, mut siitä ois tullu hyvin erilainen teos jos olisin tehnyt kirjan hahmosta suoraan itseni.

KIILA 59 % wrote:
Enemmänkin mielelläni olisi lukenut.

Suosittelen.

Kiva kuulla! Hienoa. Olen oikeasti hieman hämilläni tän kirjan saamasta positiivisesta palautteesta. Tä olikin eka kommentti keltään kuka ois lukenu kirjan alusta loppuun. Very Happy
Back to top
KIILA 59 %

PostPosted: Tue Jul 29, 2014 1:20 am    Post subject: Reply with quote

Itselle lukeminen juontui luontevammin .pdf tiedoston avulla. Wink

Tässä 3 osaa yllämainitussa muodossa.

https://www.sendspace.com/file/5vav3l

Last edited by KIILA 59 % on Sun Feb 07, 2016 14:04 pm; edited 1 time in total
Back to top
KIILA 59 %

PostPosted: Sun Feb 07, 2016 14:03 pm    Post subject: Hestens - Riku Reply with quote

Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Muu meininki All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum