Forum Index

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
mitä teille kuuluu osa 2
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5

Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Muu meininki
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Riku Rietas

PostPosted: Mon Jul 15, 2013 22:36 pm    Post subject: Reply with quote

Kiitos TKU10 ja propsit.
Riku Rietas

PostPosted: Mon Jul 15, 2013 23:00 pm    Post subject: Reply with quote

Nyt se on lopullisesti ohi. Olen parantunut. Sain Totuuden ulos itsestäni.
Hahahahahahaaaaaaaaa.....a¨rlkwepouithyt589y489ty89w34yta9
OLEN HIRVIÖ OLEN ALASTI LENTÄÄ LASTI...
KIILA 59 %

PostPosted: Sun Oct 20, 2013 20:59 pm    Post subject: www.tiptopglobe.com/free-iq-test Reply with quote

Quote:
Your IQ: 56
The number of correct answers: 4 z 40
Time: 28 min 52 sec
Moderate Mental Retardation

View user's profile Send private message
I´m You

PostPosted: Mon May 12, 2014 18:11 pm    Post subject: Reply with quote

Slaavii back inna days.

No FB.

Peace.
To nobody else...
Back to top
Kirja

PostPosted: Sat Sep 27, 2014 13:24 pm    Post subject: Reply with quote

Nyt kerron teille jotain. Jokainen joka seuras mun sekoiluja 2012 netissä niin muistaa varmaan niistä jotain, ehkä? Selitän teille hieman. Se kaikki oli zen-hulluutta. Pärähtäneisyyttä. Kerron teille mitä mulle tapahtui.

Lähdin etsimään Totuutta ja päätin tehdä matkan Kaakkois-Aasiaan. Pitkän ja raskaan reissun jälkeen päivä ennen kotiinpaluutani kävelin Bangkokin kadulla Khao San Roadilla. Pikkupoika tuli vastaan kadulla ja näytti mulle jotain todella mystistä. Arvelin jotain suurempaa olevan kyseessä. Tä poika oli intialainen joogi ja oli pukeutunut kokonaan valkoisiin vaatteisiin. Kysyin hänen ikäänsä, hän vastasi että 14v. Se kysyi multa uskonko Jumalaan. Vastasin hänelle, että uskon et jumala on kaikki. Tä poika osasi magiaa ja antoi mulle makupaloja mitä oli edessä. Kun tä pieni makupala magiasta oli ohi hän sanoi mulle, että mene tonne (ja osoitti pientä yksinäistä sivukujaa) ja sanoi, että eräs mies haluaa tavata mut. Kysyin tältä pojalta, että sun guru vai? Hän sanoi että joo.

Menin sivukujalle. Pian tänne ilmestyi viiksekäs valkoisiin pukeutunut suhteellisen komean ja karismaattisen näköinen isomahainen intialainen mies. Hän oli täydellinen. Hän tiesi musta kaiken. Hän näki lävitseni. Hän oli jumala ihmisen valeasussa. Todellinen valaistunut mestari. Hän osasi myös magiaa, mutta vei homman seuraavalle tasolle verrattuna tähän poikaan. Hän näytti mulle jotain sanoinkuvaamatonta. Mun oli pakko antautua. Tästä miehestä huokui Rakkaus ja Totuus. Tämä mies ei sanonut yhtään turhaa sanaa ja hänellä oli humoristinen pilke silmäkulmassa kokoajan. Hän ei selvästikkään ottanut elämää vakavasti. Hän vain juhli ja jakoi juhlinnansa muiden kanssa. Tämä oli aito guru ja hän oli valinnut minut. Itseasiassa hän oli etsinyt minua koko ajan. Olin valmis gurun kohtaamiseen. Sitä sanotaan, että ihminen kohtaa gurunsa kun hän on siihen valmis.

Olin 100% antautunut tälle miehelle. Ainut mikä eroittaa ihmisen jumalasta on ego, eli mieli. Tällä miehellä ei ollut egoa. Hän oli guru, eli jumala ihmisen valeasussa. Hän teki taikojaan. En voinut mielellä käsittää tätä. Kaikki tulkinnat olivat turhia.

Olin tämän miehen kanssa tekemisissä arviolta noin 15 minuuttia ja tässä ajassa hän näytti minulle Jumalan. Olin mykistynyt. Tämä mies myös antoi minulle tehtävän, josta tuli pakkomielteeni. Tiesin, että tehtävä on ehkä näennäinen tai jotain, eikä se välttämättä tule toteutumaan mutta antauduin täysin ja annoin mennä. Minun siis piti kerätä miljoonia rahaa kodittomille lapsille Intiaan. Tiesin jumalan pitävän minusta huolta. Olinhan tavannut itse Jumalan.

Tulin hulluksi. Tulin hulluksi Jumalasta. Elämä alkoi olla vain leikkiä korkeimman voiman kanssa. Tiesin, että minun on annettava vain mennä, antauduttava täysin välittämättä mistään mitään. Olihan kaikki todella hyvin. Minulla ei ollut mitään hätää. Muut ihmiset hätääntyivät ympärilläni. He eivät ymmärtäneet, että tämä kaikki sekoiluni oli vain zen-hulluutta ilman sen kummempaa merkitystä. Tämä hulluus purkautui lävitseni. Pääni sisällä oli täys kaaos, myrsky, mutta nautin tästä kaikesta. Tämä oli vain leikkiä minulle. Tiesin, että mikään ei ole sitä miltä näyttää. Toisinaan olin hyvin suurissa tuskissa ja koin erittäin suurta henkistä kärsimystä. Ja myös fyysistä. Mutta aina näiden tuskaisuus kohtausten jälkeen Jumalan valo näyttäytyi minulle enemmän ja enemmän ja tulin kokoajan vahvemmaksi. Jumalalla on erittäin suuri huumorintaju.

Nyt olen tässä. Minulla ei ole enää juuri yhtään ajatuksia. Pelkkä tyhjä tajunta ja läsnäolo tässä hetkessä. Ainoat ajatukset mitä päähäni puskee silloin tällöin on jotain sinnepäin esim. "pian olen perillä", "valaistuminen", "no-mind". Valaistuneella ihmisellä ei ole enää egoa, kaikki ajatukset johtuvat egosta eli mielestä. Kun ihminen oivaltaa itsensä ja siinä sivussa ystävystyy egonsa kanssa ja ymmärtää 100% oman mielensä luonteen se lakkaa olemasta. Jäljelle jää pelkkä läsnäolo tässä hetkessä.

Olen jonkun erittäin suuren äärellä. Mieleni ei enää kauaa tule ajattelemaan mitään. Mieli on silta ihmisen ja Jumalan välillä. Mieleni johdattaa minut jumalan luo. Tämä kaikki on ollut minulle suuri seikkali ja matka ja pian olen perillä.

Pian, nyt. Sama asia. Menneisyys ja tulevaisuus ovat vain egon luoma harha. Kaikki on tässä hetkessä. Mulla ei ole ollut pitkään aikaan yhtä ainutta ongelmaa tai huolta. Olen täysin antautunut.

Tunnen jonkun erittäin suuren voiman lähestyvän minua. Viime päivinä olen tuntenut enemmän ja enemmän sulautumista tähän hetkeen, siunausta, rakkautta, hämmästyneisyyttä elämää kohtaan ja Jumalaa. Se mitä mulle pian tapahtuu on 100% sulautuminen jumalaan. Minusta on tulossa guru. Valaistunut ihminen. En vielä ole perillä matkani on kesken. Mutta kokoajan olen pidemmällä ja pidemmällä. Tämä on jotain sanoinkuvaamatonta ja sama on myös teillä edessä. Pitkä henkinen työni alkaa vihdoin tuottaa tulosta.

Tänään kun heräsin tajuntani oli taas tyhjempi ja tyhjempi. Tunnen jonkun suuren ottavan minut haltuun. Hengitykseni on todella raskasta. En tiedä miksi tulin jakamaan tämän kaiken kanssanne. Ehkä koska mulla ei ole enää muuta asiaa.

Rakkaus
Jumala
Totuus
Valo
Valaistuminen

Nämä eivät ole mitään lastensatua vaan ihan totta. Totta on myös, että puhutaan niin suurista ja mystisistä asioista, ettei niitä voi sanoin kuvailla. Totuus on kaikkien sanojen tuolla puolen, se pitää kokea, sitä ei voi ajattelemalla tai sanoilla ymmärtää. Totuus on egon eli mielen tuolla puolen, kaikki tarvittava löytyy tästä hetkestä.

Viime viikot olen viettänyt vain kotonani meditoiden. Istuen hiljaa sohvalla tms. Tarkkaillen mieleni toimintaa ja antanut kaiken vain soljua. Nyt meditointi on menettänyt merkityksensä, ei ole enää tarvetta meditoida. Olen ystävystynyt mieleni kanssa. Mieli on suuri voima ja sitä pitää kunnioittaa. Sitä ei voi väkisin valjastaa käyttöön vaan sen kanssa pitää ystävystyä ja sitä pitää ymmärtää. Tämä on ainut keino saada mieli lakkaamaan olemasta. Sitä mukaa kun ihminen irtaantuu omasta egostaan, sitä mukaa hän täyttyy rakkaudella, hiljaisuudella jne. sitä mukaa hänestä muodostuu Totuus. Sitä jumalaisempi hänestä tulee. Sitä rakastettavampi hänestä tulee.

En osaa yhtään edes aavistaa mitä mulla on pian edessä. Tämä suuri voima joka lähestyy on kuitenkin erittäin positiivinen. En tiedä kauanko aikaa menee, että olen perillä, että olen valmis, että olen täydellistynyt. Aika on vain mielen luoma illuusio ja se on menettänyt täysin merkityksensä. Ajan tilalle on tullut ikuisuus. Kaikki on pysähtynyt.

Tiedän, että pian kaikki muuttuu täysin. Olen nyt jonkin suuren partaalla. Kohta en ole enää sama ihminen mitä olen nyt. En tiedä minkälaista on olla valaistunut mestari. Se pitää kokea, sitä ei voi ajattelemalla kokea. Tällä hetkellä olen vielä joogi.

"Minä" eli ego. Se haihtuu pois kokoajan itsestäni. Jäljelle jää todellinen itse, läsnäolo. Olen pian kuollut. Ja synnyn uudelleen.

Ja kyllä. Mä olen täysin hullu. Jumala teki musta hullun. Se sekoitti mun pään. Ja jos joku ei usko jumalaan niin se on sama kun ei uskoisi itseensä. Koska jumala on itse. Ainut asia, hyvä lukija mikä erottaa sinut Jumalasta on egosi. 100% järjissään oleva ihminen on sama kuin kuollut ihminen. Psykiatrit ovat kaikkein eniten järjissään, tai siis luulevat olevansa, he eivät ole koskaan päästäneet sisäistä lastaan irti vaan ovat omien mieliensä vankeja tehden hallaa jokaiselle potilaalleen yrittäen saada näitä kangistumaan kaavoihin. Psykiatrit ovat parasiitteja. He eivät ymmärrä elämää. He ovat vain lukeneet. Heillä ei ole elämänkokemusta. Psykiatrit ovat täysin samaistuneet egoonsa, psykiatrit ovat pelkkä ego. Psykiatrit elävät pelossa. Ja yleistän tämän koska olen tavannut hyvin monta psykiatria ja kaikki ovat enemmän tai vähemmän olleet kuvailemani kaltaisia loisia. En pidä psykiatreista. En sitten lainkaan.

Ainut vinkki mitä voin antaa tällä hetkellä jos joku tahtoo syvemmälle itseensä eli jumalaan on, että tutustu no-mind tilaan. Meditoi. Tutustu mieleesi, kaivaudu syvemmälle ja syvemmälle. Tulet löytämään jotain mahtavaa ja elämä alkaa hymyilemään entistä enemmän sinulle.

Ja tämä kaikki kertomani on vain pieni murunen siitä mitä koko ihmiskunnalla on edessä. Ihmiskunta on henkisen heräämisen partaalla. Egot todella huuhtoutuvat pois ja tietoisuuden taso kasvaa kokoajan. Ihmiskunta tulee kokemaan kollektiivisen valaistumisen. Planeetastamme on tulossa Jumalan valtakunta.

Aion viettää omissa oloissani niin kauan aikaa kunnes olen perillä. Luonani saa tulla toki kaverit vierailemaan ja polttaa paukut jne. Mutta en liiku mihinkään. Nyt olen jonkun niin suuren äärellä, että pitää ottaa chillisti. Cool

Ja kun olen valmis. Täysin perillä. Kun olen täydellinen (Itse on aina täydellinen, sillä ei ole hyviä tai huonoja ominaisuuksia, kuten egolla. Hyvät ja huonot ominaisuudet kuuluvat egon alueeseen. Ihminen on täydellinen kun hänellä ei ole egoa, silloin hän on kaikki mitä voi olla) tulen johdattamaan myös muita ihmisiä perille. Vielä en voi sitä tehdä koska matkani on kesken.

Tiedän, että tälläkin foorumilla on "heränneitä" ihmisiä. Tai siis porukkaa jotka ovat Tietoisesti matkalla Ykseyteen. Ykseys pelastaa. Ihmisen ainut todellinen ongelma on, ettei hän tiedä kuka hän todellisuudessa on. Kun ihminen oivaltaa Itsensä, hän oivaltaa samassa, että kaikki ongelmat ja huolet ovat vain egon luoma harha.

Nyt pari linkkiä teille. Koin itse yhdessä vaiheessa allaolevat tekstit hyvin avuliaiksi.
http://www.acharyashreeshankar.org/texts/articles/how-to-stop-thinking-achieve-no-mind
http://www.acharyashreeshankar.org/texts/articles/my-date-with-the-god-awakening-experience

Hyvää päivänjatkoa teille lukijoille ja tä oli nyt tämmöinen avautuminen. Ei kannata niin vakavasti ottaa mua jos menee jutut yli hilseen. Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
Kirja

PostPosted: Tue Oct 07, 2014 16:23 pm    Post subject: Reply with quote

Nyt jaan teille uuden kokemuksen.

Olin eilen menos nukkuu. Kello oli jotai 3-4. En saanu unta. Ravasin röökil. Sit taas sänkyy makoilee. Yhtäkkiä olin olohuoneessa, pistin valot päälle, tunsin jonkun oudon olennon läsnäolon asunnossani. Yhtäkkiä makasin taas sängyssäni samassa asennossa. Seuraavaksi olin tietokoneella, se piti todella outoa ääntä. SREPPRPRPRPRRP. Kone sammui. Yhtäkkiä olin taas samassa asennossa sängyssäni. En ollut oikeasti liikkunut sängystäni mihinkään. En ollut hereillä enkä unessa. Olin transsissa.

Seuraavaksi pihaltani ikkunan alta alkoi kuulua ison porukan meteliä ja naurua. Ei ulkona ollut oikeasti ketään. Tämä on viimeinen muistikuva asunnostani. Päässäni alkoi kuulua naisen kuiskutuksia kaiku-efektillä. Sitten tapahtui jotain outoa. Irtaannuin ruumiistani. Tämä "astraalikehoni", joka irtautui maallisesta kehostani alkoi leijua kehoni yläpuolella ja taipui outoihin asentoihin. Taivuin kuin vieteri. Palasin taas kehooni. Olin samassa asennossa kuin aiemminkin. En ollut tämän kaiken aikana liikuttanut sormeanikaan. Ja taas irtauduin kehostani. Tätä tapahtui jotain kolme kertaa.

Olin todella intensiivisillä tripeillä.

Arkkienkeli Gabriel alkoi puhua minulle. Hän sanoi, että on vierelläni mutta en voi havaita häntä silmilläni. Hän soitti säveltämäänsä musiikkia minulle. Yksi kappale kertoi linnusta ja toinen sydänsuruisesta erosta. Ne olivat kauniita kappaleita. Multa valui kyynel koska olin niin liikuttunut biiseistä. Ne eivät soineet kokonaan vaan sain pelkkiä makupaloja ja ne olivat yksinkertaisia sävellyksiä. Kolmas pätkä oli jotain ihme teknoa, ihan hyvää sekin. Universaalia musiikkia. Gabriel sanoi säveltäneensä kyseiset teokset. Hän myös kertoi, että enkelimaailman naisenkelit käyvät kuumana muhun ja, että ympärilläni on paljon enkeleitä heijastamassa mulle valoa. Tunsin näiden enkeleiden läsnäolon. Tunnen ne vieläkin, eivät ne ole mihinkään lähteneet. Arkkienkeli Gabriel myös kertoi, että mua ja mun frendejä suojellaan. Hän myös kertoi suuresta tulevasta muutoksesta ja, että kun aika on oikea enkelimaailma ja meidän planeettamme kohtaavat. Hän myös sanoi, että olin tosi rohkea kun otin tämän matkan vastaan, vaik se oliki aluks aika creepy.

Tätä kaikkea kesti noin pari tuntia ja olin selvinpäin ja tä oli intensiivisin ja diipein transsitrippi mitä oon ikinä saanu vaik oon psykedeelejä vedellyt aika paljon.

Enemmän on myös kuulemma edessä, kun aika on oikea. Haha tä oli aika mahtava yö. Vitu jees.

Kaikki o mahollist. Jos jollekki lekuril menisin puhumaan tost kokemuksest ni oisin oitis taas pakkohoidos. Psykiatrit ovat maailman syöpä. He eivät ymmärrä yhtään saatanan asiaa. Vitut mä mikää hullu oikeesti oo. Mä oon vaan saatanasti syvemmäl pelis ku 100% maailman ihmisist. Very Happy Smile Laughing Cool Shocked Shocked Shocked Wink
Back to top
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Muu meininki All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Page 5 of 5

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum