Forum Index

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Viesti

Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Muu meininki
View previous topic :: View next topic  
Author Message
E-40

PostPosted: Wed May 02, 2012 16:09 pm    Post subject: Viesti Reply with quote

Hei!
Lähdin puolivuotta sitten matkalle Kaakkois-Aasiaan (Thaimaa, Laos, Cambodia, Thaimaa.) Matkallani ei ollut päämäärää saati tarkoitusta. Lähdin matkalle koska tuli tilaisuus sekä rahatilanteeni oli suotuisa.
Matkani kului rentoutuen, uiden ja ihmisten kanssa seurustellen. Noin puolessa välissä matkaani (joulukuun 2011 paikkeilla) Minulle alkoi mystisten tapahtumasarjojen ketju. Pääsin melkein hengestäni, rukoilin Jumalaa ja pakenin Cambodiasta.
Loppumatkallani asustelin Koh-Tao-saarella Thaimaassa, noin kolme viikkoa. Kaiken tapahtuneen jälkeen kehoni alkoi tökkiä vastaan. Mieleeni tuli tyhjästä ikäänkuin sanattomia ajatuksia "minä en ole olemassa, minä en ole olemassa..." jne. Muuten täyden hiljaisuuden vallitsevan mielessäni. Käteni tärisivät, kävely oli vaikeaa, enkä pystynyt syömään kunnolla.
Yhtenä yönä kun yritin nukkua, sydämeni tykytti kuin se olisi ratkeamassa, repeämässä liitoksistaan. Se hakkasi kovaa, tämä sattui uskomattomasti ja tiesin kuolevani. Olin kuollut. Näin kirkkaan valon, jolla ei ollut kasvonpiirteitä mutta se hymyili ja kertoi, että kaikki on hyvin. Tämän yön jälkeen oloni alkoi kohenemaan ja lähdin tekemään tekoa takaisin kohti Bangkokkia, josta ostin samaten lentoliput takaisin Suomeen
Päivä ennen kotiinpaluutani kadulla tuli vastaan intialaissyntyinen nuori poika, joka kyseli minulta erilaisia kysymyksiä mm. Jumalasta / jumalasta ja sen olemassaolosta. Lopulta sain pojalta kolme paperilappua, yhdessä oli minun, yhdessä äitini ja yhdessä erään nimeltämainitsemattoman henkilön nimi. Poika kertoi tämän kaiken olleen vain testi ja vei minut sivukujalle.

Sivukujalla tapahtui jotain, mitä ei voi mielellä käsittää tai sanoin selittää. Jumala ilmestyi minulle. Siis ihan tässä oikeassa maailmassa, jonka voimme aistein havaita. Hän kertoi rakastavansa minua ja antoi minulle tehtävän. Minun on vuoden sisällä kerättävä mahdollisimman paljon rahaa ja viedä ne henkilökohtaisesti Intiaan kodittomille pikkulapsille. Tämä tehtävä on pysyvästi päähäni taottu, eikä se sieltä pois lähde. En myöskään ole kykeneväinen kantamaan murheita tai huolia tehtäväni suorittamisesta. Se on vain ikäänkuin elämäni ainut päämäärä tai tarkoitus tällä hetkellä.

Palasin kotiin maaliskuun lopulla ja kerroin tehtävästäni ja ilmestyksestä ystävilleni sekä eri seurakunnille, joita olen tässä käynyt kiertelemässä. (Turun Henrikin Seurakunta, Mikaelin Seurakunta, Tuomiokirkko, Helluntalaiset, Moskeija, Jehovan todistajien valtakunnansali). Olen myös ottanut yhteyttä erilaisiin hyväntekeväisyysjärjestöihin sekä Suomen Tasavallan Presidenttiin.

27.4.2012 minut toimitettiin Kupittaan mielisairaalaan. Osasto A 1.

""Määrään tutkitun mielenterveyslain pykälä 8 perusteella tahdosta riippumattomaan hoitoon."

"Mielisairas"

Olen tehnyt asiasta kirjallisen valituksen, Tänään 2.5.2012 pakenin ulkoilun aikana sairaalasta. Ymmärrätte varmaan miksi? Olen tällä hetkellä etsintäkuulutettu.

Alla ajatuksiani, joita kirjoitin sairaalassa ollessani ja nämä myös kirjallisesti lääkäreille esittänyt:

- Miksi olen tarkkailussa? Koska ystäväni ja äitini pitivät minua erilaisena ihmisenä, kun mitä olin ennen matkaa? Koin syvän henkisen muutoksen ja näen nykyään maailman eri silmin. Harmonisena paikkana. Koen syvää harmoniaa. Tätä kutsutaan myös Nirvanaksi. Onko tämä väärin? Pitäisikö minun teeskennellä "entistä minääni" vain miellyttääkseni muita?

- Jumala antoi minulle tehtävän. Jumala ilmestyi minulle ihan tässä oikeassa maailmassa ja kertoi rakastavansa minua. Tehtäväni on kerätä vuoden sisään mahdollisimman paljon rahaa (miljoonia) ja toimittaa ne Intiaan lapsille. Uskotko Jumalaan? Sillä ei ole väliä, se on pelkkä kuriositeetti, lähtölaukaus projektilleni. Tehtävä on taottu pysyvästi päähäni, eikä se sieltä pois lähde. Onko se väärin? Onko väärin auttaa köyhän maan lapsia? Jumalaa ei ole pakko liittää tähän. Uskotko ihmeisiin / ihmisiin? Minä olen sellainen.
- Mitä jos olenkin psykoosissa, jonka oireet ovat pakottava tarve auttaa lapsia? Tarvitsenko silloin hoitoa? Minun on täysin hyvä olla ja olen onnellinen elämääni.
- Miksi kyselette pilvenpolttelusta? Oletteko idiootteja? Sitä tekee melkein jokainen. GET REAL! Kannabis ei liity tähän mitenkään.
- Mitä jos olenkin suuri ja valaistunut Buddha, joka on tullut tänne näyttääkseen vain ihmisten virheet? Ihmiset ovat keskimäärin itsekkäitä idiootteja. Minä en. Paitsi joskus. Haluanhan vain auttaa köyhän maan lapsia ja opettaa ihmisille dharmaa. Ettekö hyväksy, että tämänkaltainen nuori mies on pohjimmiltaan niin jalo ja pyhä, että on valmis leimaamaan itsensä hulluksi, jotta saisi tehtävänsä suoritettua? Ettekö ole valmiita nielemään ylpeyttänne?
`
- Miksette anna minun olla mikä olen? Haluatte muokata ja aivopestä. Hävetkää!
- Mitä jos olenkin vain härön huumorintajun omaava nuorimies ja kaikki kertomani on vain oma pilani, johon typerykset lankeavat. Miksi otat elämän vakavasti? Olenko tehnyt jotain pahaa?
- Mitä jos olenkin Jeesuksen Uusi Tuleminen ja tämä on Tuomiopäivä? No siinä tapauksessa tämä Jeesus diggaa Black Metallista.

-Miksi pidätte minua vankina? Koska laki määrää? Laki on vain sanoja paperilla. Ovatko sanat sinua suurempia?

Jani Välimäki
Get Wet, Turku, Finland
Back to top
View user's profile Send private message
KIILA 59 %

PostPosted: Thu May 03, 2012 11:01 am    Post subject: Bill Hicks - It's Just A Ride Reply with quote

muutamia ajatuksia asiasta:

mitä enemmän tätä tapahtumasarjaa kirjoitusten ja kasvokkain käytyjen keskustelujen välillä tarkkailen tulen entistä vakuuttunemmaksi kerrotun näkökulman oikeellisuudesta.

unohtamatta tietenkään sanojen rajallisuutta todellisuuksien kuvaamisessa

taikka sitten päihteitten (lailliset, laittomat) vaikutusta

puhumattakaan aikaisemman ohjelmoinnin vaikutuksesta koko skaalaan.

tarkoittaen täten sitä kokemusten muokkaamaa suodatinta jonka läpi informaatio kulkee

vielä liittäen mukaan ulkopuolelta tarkkailevan henkilön lukulaitteen perusasetukset

esimerkiksi ismit ja uskomukset ja tieteen tarjoamat tiedot.
ilkeilyä ihan jokaiseen suuntaan

elefantin tunnustelua pimeässä, jos tunnette tarinan.

"todellisuus" on kuitenkin kahden kauppaa

tällä kertaa tämän kirjoittajan lukulaite toimii tällä tavoin

joten jos nyt pinnistän ja ponnistan älyllä ja yritän asettautua
takaisin ympäröivän yhteiskunnan uskomuksiin niin pitänee myöntää,
että se ei onnistu muuta kuin nimellisesti ja olen kyllästynyt kusettamaan itseäni ja mahdollisia kanssaihmisiä pitämällä yllä erinäisiä harhakuvia
perinteiden ja vaikkapa yleisen hyvän mielen vuoksi

täten edellämainitun illuusion '
osittain määrätietoisen särkemisen jälkeen
mitä jää jäljelle mittapuuksi jollei yhteisön pelisäännöt tunnu enää toimivan edes pelon uhan alla(tai millä muullakaan hallita)?

intuitio

ollos ylistetty

joku toinen nimittää sitä vertauskuvallisesti sydämeksi

tunteitten kanssa sillä ei ole mitään tekemistä
koska se ei pyri takertumaan haluttuun lopputulokseen

se vain pyrkii

olemaan

ja se riittää

kertauksen vuoksi jotakuinkin samat päätelmät viihteellisen videon muodossa

hah, ensimmäinen kommentti videolla.

itselle merkityksellisen sattumien kauppaa : D

Quote:
why would he need therapy? Because he acts kind of "Strange"? Anybody that isn't conforming to society should be held in a mental hospital? Jesus Christ this country is going down the shithole with thinking like that.

pidätän itselleni todellisen vapauden ilmaista täysin päinvastaisia ajatuksia tästä viestistä poiketen perustaen kantani näkemykseen, että oppiminen ei lopu ikinä

olli

PostPosted: Thu May 03, 2012 21:08 pm    Post subject: Reply with quote

hyvin laitettu KIILA 59 %

Tilanteesta sen enempää perillä ollen, toivotan Jeepille voimia! Toivottavasti tulet ymmärretyksi ja saat asianmukaista kohtelua siellä.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
I´m You

PostPosted: Fri May 04, 2012 13:11 pm    Post subject: Reply with quote

Free Rippe!

Niinku joku kauluspaita josain sano:
"Laki on kaikil sama, mut tuomiot erit."
To nobody else...
Back to top
I´m You

PostPosted: Fri May 04, 2012 16:14 pm    Post subject: Reply with quote

Ne haluu meiän kuihtuvan.
Ei kukoistavan.
Niinku laki luontoo vastaan...

What is dat?
To nobody else...
Back to top
E-40

PostPosted: Sun May 13, 2012 15:03 pm    Post subject: Reply with quote

Kiitos kommenteista! Asiallista.
Back to top
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Muu meininki All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum