Forum Index

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Riku Rietas - Trivia

Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Muu meininki
View previous topic :: View next topic  
Author Message
E-40

PostPosted: Tue Apr 24, 2012 4:37 am    Post subject: Riku Rietas - Trivia Reply with quote

Tehtäväni on suoritettu, ajattelin järjestää kyselyn.

1. Riku Rietas on seonnut / tullut uskoon / flipannut hihhuliksi
2. Riku Rietas ehkät tietää ja ymmpärtää paljon, hänessä voi olla poteniaalia.
3. Riku on vanha juoppo joka valehtelee, ei häneen kannata luottaa.
4. Rikulla on oikesti pyhä voima hallussa ja hän voi parantaa maailmaa.
5. Hyvä Riku! Meitsi on sun puolella!
6. Mitä v**un vittua täällä tapahtuu!?!?!
7. Riku Rietas on mielisairas narsist
8. Riku ei edes tiedä itsekkään, mitä täällä tapahtuu
8. Riku on buddha ja itsensävoittanut pyhä mies. Suuri ja jumalainen.
9. Rikua ei kiinnosta
10. Arvostan Rikua
11. Luotan Rikuun
13. Mikä v**un Riku Rietas? Get Real.
14. Keksi ihan ome mielipiteesi, se on tärkeintä.

Bonar:
Mikä on Rikun rooli tässä yhteiskunnassa ja maailmassa?
Mitä sinä olet mieltä? Jei vaa antakaa tulla iha kaikki vaa xD ei se elämä nii vakavaa...

Noin mul on identiteettikriisi ni jeesatkaa hyvät miehet ja ne harvat naiset ku tääl puorii.

Valitset siis niin monta vaihtehtoa kun kykenet ja liität muhun. Very Happy Katotaan sit mitä tapahtuu... en tiiä itekää.
Back to top
View user's profile Send private message
KIILA 59 %

PostPosted: Tue Apr 24, 2012 10:15 am    Post subject: Re: Riku Rietas - Trivia Reply with quote

E-40 wrote:

11. Luotan Rikuun

I´m You

PostPosted: Tue Apr 24, 2012 10:39 am    Post subject: Reply with quote

Kyl meikäläinen uskoo jäbää.
On tä niin yllättävä mesta...

No stress, no sticks, no seeds.
Haha, ei täs mitään hätää oo.

Oneness...
To nobody else...
Back to top
haamupoeka

PostPosted: Tue Apr 24, 2012 11:14 am    Post subject: Re: Riku Rietas - Trivia Reply with quote

KIILA 59 % wrote:
E-40 wrote:

11. Luotan Rikuun

k!RBy

PostPosted: Tue Apr 24, 2012 13:09 pm    Post subject: Reply with quote

Kyllä tässä nyt jonkin suuremman äärellä ollaan. Lukitsen universaalien kysymyksien ylitsevuotavan tuntemukseni perusteella vastauksen 6

Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
E-40

PostPosted: Tue Apr 24, 2012 13:41 pm    Post subject: Reply with quote

Editoin pois jotain selityksiä, ei enää tarvetta selityksille Very Happy seuraavat jäi mieleen.

2. Riku Rietas ehkät tietää ja ymmpärtää paljon, hänessä voi olla poteniaalia.
4. Rikulla on oikesti pyhä voima hallussa ja hän voi parantaa maailmaa.
8. Riku on buddha ja itsensävoittanut pyhä mies. Suuri ja jumalainen.
13. Mikä v**un Riku Rietas? Get Real.
14. Oma teoriani on et tä koko maailman kaikkeus toimii täydessä järjestyksessä / hallitussa kaaoksessa ja jos sulautuu siihen maailman energiakenttään tms. välillä ku siihen tulee häiriö se purkauu tornadoina yms. katarstrofeina, koska Äiti Gaiaa alkaa vituttaa. Pitää vähän pistää hommia ruotuun.

Tä oli nyt vaan yks sellanen tapahtuma. Mut se et tä tuli ihmisen läpi tekee siitä aika erikoisen ja ennennäkemättömän. Jos antautuu sille ja menee vain tilainteisiin "Yes-Man"-tyylillä niin voi tapahtua jotain tällästä. Tällä on joku suurempi pointti, mihin liitty monta ihmistä.

Monien osien summa joka kärjistyi tähän. Ja se mun reissu oli kyllä alunperinkin suunnittelematon suunniteltu rituaali. Vaikken ees ollu varma miks lähin sinne. Tuli vain sellainen olo, että nyt on pakko päästää irti kaikesta. Alotin matkani erittäin ankaralla pari viikkoo kestävällä sienitrippailulla joka avas mun tajunnan portit. Näin maailman jotenki itseni yläpuolelta ja ehkä se johti tähän et ajauduin tilanteesta toiseen. Menin virran mukana.

Joo ei vakavuudel tämmösii hommii pyyge hoitaa. Kiitos ku ootte messissä! Noi kaikki kommentit merkkas mulle todella paljon!

Code:
Mä en muista kirjottaneeni tätä koko topikkia. Vedin kyl eilen rilluja paskaan olooni ja lähti muisti. Mut en oikeesti muista tämmöstä tehneeni. Luulen et on asial jotku foorumin viisaat ylläpitäjät tai sitten joku oikeesti suurempi voima. Mä en todellakaan usko et mulla ois niin huono muisti, että en muistais tämmöstä kirjottaneeni, vaikka tä on kyl ihan ku tä ois mun käsialaa.

Kuka tahansa tämän topikin takana onkin. Minä rakastan sinua. God bless you.
Lämmitti sydäntä tämä oikeesti tosi pal. Kiitos. Nyt ei tätä asiaa enää vakavasti
Much love TKU10 Elämme outoja aikoja.

Vastaan myös bonariin. Mun mielestä mun rooli täs yhteiskunnassa on se nahjus, jolla oli potentiaali suorittaa tämmönen ihme juttu. Tuoda viestii ja näyttää yhteiskunnan virheet ja antaa siihen ratkaisu. Enempää en tiedä. Sama vanha vätys mä vieläki pohjimmiltani oon. Tosin nyt mun on seistävä uskoni takana. Sitä en rupea kellekkään väkisin tuputtaa Jehovat-ovella tyyillä. Koska en siitä itsekään pidä.

Päiväni alkoi loistavasti kun topikin avasin.
Nyt voin pyytää anteeksi ilkeitä kommenttejani. Jotkut ihmisten kommentit vaan otti egon päälle ja pahasti ja loukkas mua syvästi. Saatte anteeks. Ymmärrän kyllä.

Nyt ei enää indentiteettikriisiä. Nyt tiedän kuka olen. Mä oon Riku Rietas... mikä v**un Riku Rietas... GET REAL! Very Happy
Back to top
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Muu meininki All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum