Forum Index

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
kuka se oli

Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Forumin kehitys ja ideointi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kohtalainen

PostPosted: Sun Dec 02, 2007 1:21 am    Post subject: kuka se oli Reply with quote

Nii kuka keksi pistää pystyyn nääää vorumit

KERTOKAAAA
Back to top
View user's profile Send private message
jesse
Site Admin

PostPosted: Mon Dec 03, 2007 18:45 pm    Post subject: Reply with quote

Teknisesti minä, Jesse, nämä olen "pistänyt pystyyn" ja oon omasta lompakosta maksanut kulut tähän mennessä. Konehuone.net on ollut mukana sponsoroimassa hosting-palvelua alusta asti ja lisäksi auttanut teknisissä ongelmissa. Suurkiitos siitä konehuoneen Samille.

Idea lähti ihan tarpeesta, eli siitä kun otti kaaliin se seikka, ettei mistään löytynyt tietoa et mitä tapahtuu paikallisella tasolla (olin/olen tätä mieltä vaikka olin/olen meteli.net palvelun kehitystiimissä) , eli DJ jne pienemmät klubitukset sun muut paikalliset tapahtumat ei saanut näkyvyyttä muutakuin flyereitä jakamalla ja se tonne hieman kauemmas keskustasta on lähes mahdotonta. Mobile on varmasti hyvä juttu monelle, muttei mulle ainkaan toiminut, oiskohan ne siihen aikaan kun tää perustettu päättänyt olla kesälomalla koko kesän tms, en tiedä onko ne nykyäänkin, mutta kuitenkin se on vaan pari riviä ja täällä taas voi nähdä flyerin ja kysellä et mitä hä ja keskustella jälkeenpäin jos filmi on katki tai muuten jääniittää ja ihmetyttää.

Lisäksi ravintolat buukkasivat aika lailla päällekkäin kaikea siihen aikaan, sekin ketutti. Se on nyt jonkin verran vähentynyt, kuulema tämän fooruminkin ansiosta.

Mutta kunnia kuuluu kaikille foorumin käyttäjille, ilman meitä kaikkia, tämä ois yks tyhjä olematon foorumi.

Nyt tuli kuudentena vuotena noi oikean laidan sponsorit mukaan... saatte kohta nähdä mitä se tuo tullessaan.. Wink

Kiitos sponsoreille!

- Jesse -
Back to top
kohtalainen

PostPosted: Mon Dec 03, 2007 19:08 pm    Post subject: Reply with quote

Noniin sieltä tuli kunnon tarina, Kiitän
Back to top
Heiska-Setä
Hardcore User

PostPosted: Tue Dec 04, 2007 20:26 pm    Post subject: Reply with quote

HESUS!
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Forumin kehitys ja ideointi All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum